Utazzunk 60 felett? Soha nem késő!

Két életünk van, az egyiket éljük a másikat élhetnénk.

Hatvan éves lettem amikor az utazás, egyfajta életmódommá vált.

http://megerkezni.blog.hu

Motiválni szeretnélek, különösen ha a korosztályomhoz tartozol, mert tudjuk 60 év felett is van élet, amit élhetnénk.

Megtapasztalhatjuk a tökéletes szabadságot. Ha szeretnéd, tarts velem! Blogomat olvasva inspirállak.

Élményeket gyűjteni és nem tárgyakat.Ez lett a mottóm! 

Az igazi szabadság érzését az El Camino zarándok úton éltem át.Függővé váltam,folyton úton lennék, újabb és újabb kalandokkal gazdagodnék.

Komfortzónából kilépni.......óriási bátorság kell, de megéri!

Mit veszíthetsz?

Számomra a zarándok út volt az áttörés.

Persze nem arra biztatlak, hogy indulj el és gyalogolj 800 km.( ha tehetném fel írnám mindenkinek receptre.)

Miért is ne teremthetnénk magunknak egy csodálatos életet?

Ebben a blogban a 60. születésnapom utáni utazásokat osztom meg, nem kronológiai sorrendben.

Az élet átír utazásokat, nekem is újra kellett terveznem, mivel sorra törölték a járatokat.

Így júliustól Magyarországi kalandozásaim kerülnek előtérbe, azért is írok erről mivel könnyebben kivitelezhető, másolható, ha kedved lenne hozzá.

Mit is kaphatsz a blog olvasása során? Praktikus információt! ( hogyan pénztárca barát az utazás, mire figyeljünk) hasznos tippeket ( pl ingyenes program, múzeum) érdekességek. Nem utolsó sorban pedig az élmény, amit az adott úton megéltem.

Barangolásaim során hol Andrea, hol Erika kísér ( régi barátságok) 

Ha érdekel és hasznosnak tartod, kérlek kövess!

Megosztani ér!

Köszönöm!